Технічне обслуговування компресора

Технічне обслуговування установки полягає в постійному спостереженні за роботою її механізмів, перевірці технічного стану, очищення, змащування, підтягуванні різьбових з’єднань і регулюванню.

Для замовлення технічного обслуговування, або консультації в разі потреби перевірки компресора зв’яжіться з нашими технологами.

Технічне обслуговування компресора підрозділяється на:

  • щозмінне технічне обслуговування (ЩО), що виконується перед початком, протягом, або після робочої зміни;
  • планове технічне обслуговування, яке виконується після відпрацювання компресорної установки: 250 годин — ТО-1; 500 годин — ТО-2.

Щозмінне технічне обслуговування

До складу щозмінного технічного обслуговування входять робота з проведення необхідної мастила компресора і підготовці його до передачі при зміні бригад, а також роботи, пов’язані з контрольним оглядом перед пуском компресора, мета яких проварити справність дії його робочих органів.

Під час щозмінного технічного обслуговування, крім заходів, зазначених в розділі «Підготовка до роботи і порядок роботи», слід:

При працюючому компресорі:

  • перевірити чи немає сторонніх шумів. У разі виявлення -остановіть компресор до встановлення причини несправності а її усунення;
  • перевірити герметичність трубопроводів стисненого повітря і їх з’єднання. При, виявленні витоку повітря прямого втручання;
  • злити конденсат з ресивера, відкривши зливну пробку. Стиснене повітря одночасно продує ресивер і масловдагоотделітель;
  • перевірити, чи немає заїдань при відкриванні запобіжного клапана, чи чітко і герметично він закривається. Виявлене заїдання усунути.

Після зупинки компресора:

  • перевірити, чи немає течі масла з компресора. При виявленні прямого втручання;
  • очистити установку від пилу і бруду;
  • перевірити рівень масла з картері, В разі потреби — долити. При виявленні забруднення олії, втрати ним змащувальних властивостей або інтенсивного потемніння — змінити масло.

Планове технічне обслуговування

До переліку робіт по плановому технічному обслуговуванню входять: очищення, мийка, ревізія і контроль за технічним станом вузлів і деталей компресора; кріплення деталей, регулювання механізмів, вузлів, заливка масла, виконання дрібних ремонтних робіт.

При проведенні планового технічного обслуговування (TO-1), крім операції щозмінного технічного обслуговування, необхідно:

  • підтягнути гайки шатунних болтів так, щоб колінчастий зал компресора провертався за маховик від руки;
  • промити фільтруючу сітку і корпус фільтра в бензині, ретельно продути їх струменем стисненого повітря до повного випаровування бензину, змочити сітку маслом, застосовуваним для змащення компресора, і залити масло в корпус фільтра;
  • промити фільтруючий елемент масловлагоотделітеля (стакан, наповнений обміднений трубками) так само, як сітку і корпус фільтра; перевірити роботу запобіжного клапана, підібгавши регулювальним гвинтом пружину регулятора тиску.

При проведенні технічного обслуговування (ТО-2), крім операцій ТО-1, необхідно:

  • перевірити і при необхідності підтягнути гайки: кроплення маховика, кріплення головки, кріплення блоку циліндрів, кріплення нагнітального трубопроводу, кріплення кришок і люка картера;
  • змінити масло в картері компресора. Промити картер маловязким маслом (Індустріальне 20 або 30), для чого залити промивне масло до верхнього рівня, дати компресора попрацювати 3-5 хв на холостому ходу, а потім повністю злити масло;
  • перевірити натяг приводних ременів, які при натисканні рукою повинні прогинатися в середній частині не більше ніж на 15-20 мм. При необхідності відрегулювати натяг.

 

У вас э запитання?

Зворотній виклик