Поломки і ремонт поршневих компресорів

Поломки і ремонт поршневих компресорів
4.8 за 4 голосования

Поршневі компресори тривалий час після покупки не вимагають ремонту, якщо їх вчасно обслуговувати. Даному виду пристроїв необхідна часта діагностика головних блоків. До того ж зношені рухливі деталі потрібно вчасно замінювати.

Основна область застосування і призначення

Ця техніка широко застосовується завдяки своїм основним призначенням — вироблення стисненого під великим тиском повітря. На сьогоднішній день компресори використовуються в різних областях. Основну необхідність в такій техніці відчувають промислові підприємства, медицина, виробництво автомобілів.

Моделі поршневих компресорів використовують для різних потреб. Поршневе пристрій цього обладнання дуже часто застосовуються в побуті. Використовується обладнання з середньою і малою продуктивністю. Де б не застосовувалися компресори, їх доведеться ремонтувати. Пристрої з високим ступенем надійності не врятуєш від поломок.

 

Remont Porsh i Vint compressors 1

Особливості пристрою

Принцип дії пристрою залежить від його виду. У нашому випадку існують одно-, дво- і багатоциліндрові пристрою. Устаткування буває багатоступеневим. До того ж поршневі компресори бувають різних виконань залежно від типу розташування циліндра: вертикальні, горизонтальні і кутові.

Однаковий принцип дії об’єднує їх: з’єднаний з валом шатун передає рух поршню. У цій дії беруть участь два клапана: нагнітальний і всмоктуючий. При русі поршня розряджається повітряне середовище (тиск низький) або стискається (тиск високий). Кожна дія виконується при встановленому положенні поршня. Робота механізму повинна виконуватися при наявності мастила. В іншому випадку незабаром буде потрібно ремонт поршневого компресора через зношування рухомих деталей.

 Для того, що б дізнатися список компресорів, ремонт яких виробляє наша фірма, ви можете перейти по посиланню https://promkompressor.org.ua/remont-kompresoriv.html

Найбільш зустрічаються поломки

Практика показала, що найпоширеніші причини багатьох поломок це:

  • низька дефектоскопія головних блоків;
  • низька якість ремонту, який виробляли некваліфіковані працівники, основною небезпекою для такого механізму є сальникові ущільнення;
  • ремонт агрегату проведений несвоєчасно;
  • підготовчі роботи перед обслуговуванням або ремонтом виконувалися не по інструкції.

Найпоширеніша поломка — поломка поршневих кілець. В результаті чого відбулось протікання повітряного середовища, перевантаження і зупинка пристрою. Дуже часто крім природного старіння елементів поломки виникають під час роботи рідиннопаливних компресорів. При цьому деякі складові пального конденсуються. В результаті мастило з часом зникає, а це призводить до зносу рухомих деталей.

Виникнення гідравлічних ударів під час роботи обладнання є наслідком таких дій в механізмі. Вони впливають на роботу кривошипно-шатунного вузла.

При протіканні повітря треба перевірити кільце ущільнювача зворотного клапана, з’ясувати утворилася там бруд. Перед цим з резервуара повністю стравлюють повітря.

Для того, що б не доводити до цих поломок, ви можете замовити сервісне обслуговування компресора. Детальніше ви можете дізнатися на сторінці https://promkompressor.org.ua/tehnichne-obslugovuvannya-kompresora.html

При ремонті пускового клапана замінюють прокладку. Така несправність вимагає додаткового випуску повітря через реле тиску. Коли устаткування не включилося або зупинилося під час роботи, це означає, що знизився рівень масла (вина людини).

Причиною ремонту поршневого повітряного компресора може бути реле тиску. Компресор відключається при досягненні рівня максимального тиску. Несправність усуває майстер.

Звук металевого характеру під час роботи обладнання означає, що причина в підшипниках. Несправність усуває майстер.

remont_kompressora

Загальні рекомендації по експлуатації та догляду

Ремонт — це не тільки проста настройка пристрою або окремого блоку. Заміна витрачається матеріалу теж не принесе позитивного результату, через підвищену навантаження посилюється знос рухомих елементів. Необхідні запасні частини. Правила по догляду і експлуатації даного обладнання віддалить цей момент:

Потрібен час від часу вимикати пристрій, щоб воно охололо. У багатьох апаратах є термореле, що захищає техніку від перегріву і перевантажень. Експлуатація обладнання на межі його можливостей призведе до зносу. Спочатку вийде з ладу циліндропоршневої блок елементів.

Використовують спеціальний мастильний матеріал, який має відповідний рівень в’язкості, якщо обладнання працює при низькій температурі. Подібну техніку при температурі навколишнього середовища 0 ° важко запускати.

Контролюють існування води в ресівері. Перед фарбуванням воду зливають.

У поршневого масляного повітряного компресора один раз на місяць міняють фільтруючий елемент, який розташований на вході.

Основна порада — постійно контролювати рівень масла.

Стежити за чистотою механізму. У міру забруднення повністю його чистити. Рекомендований термін чистки — один раз в півріччя.

Після виконання всіх маніпуляцій викручують регулятор рівня тиску до мінімального значення (до 0). В іншому випадку манометр буде не правильно показувати робочий тиск або перестане працювати.

Для забезпечення поршневого компресорного устаткування тривалим терміном експлуатації і високим рівнем надійності мало правильно вибрати модель пристрою. Успішна робота компресорів залежить від своєчасного обслуговування, налаштування головних блоків і заміни витратних матеріалів. Слід своєчасно проводити наладку і ремонт обладнання, адже головні блоки, особливо елементи циліндропоршневої групи, мають термін служби. Проблеми в роботі тільки збільшують їх знос.

У вас э запитання?

Зворотній виклик