Компресор КТ-6 (КТ-6 ел)

Компресор КТ-6 (КТ-6 ел)
4.9 за 7 голосования

Компресор КТ-6: ремонт та продаж компресорного обладнання та комплектуючих за низькими цінами.

Компресор КТ6 трициліндровий, вертикальний, двоступеневий з проміжним повітряним охолодженням, відноситься до групи W-образних компресорів. Дані компресори застосовуються на тепловозах серії ТЕЗ, те7, ТЕП60, маневрових тепловозах ТЕМ1 і ТЕМ2.

Модифікацією компресора КТ6 є компресор КТ7 зі зворотним напрямком обертання колінчастого вала і застосовуваний на тепловозах серії ТЕ10, теп10, 2ТЕ10.

Технічні характеристики компресора КТ-6

Наименование параметров Норма для компресора
Тип компресора W-образный, поршневой двухступенчатый, однорядный с воздушным охлаждением оборудован устройством для перевода на холостой ход.
Производительность по всмоктуванню, м³/мин 5,3
Давление нагнітания, кгс/см² 9
Частота вращения коленчатого вала, об/мин
850
Мощность потребляемая при частоте вращения, кВт:
 
850 об/мин 44,1
750 об/мин 39
440 об/мин 22,8
Количество цилиндров 3
Охлаждение компресора воздушное
Режим работы при давлении нагнітания ПВ, %:
 
5 кгс/см² 100
9 кгс/см² 50
Направление вращения коленчатого вала (смотреть со стороны привода) – по часовой стрелке (КТ7 – против часовой стрелки).
Привод – от электродвигателя или ДВС через эластичную муфту
Габаритные размеры, мм: КТ6; КТ7 КТ6 ел
длина 760 760
ширина 1320 1255
высота 1050 1050
Маса (без масла и ЗИП), кг 610 600
Компресори КТ7 і КТ6Ел відрізняються від компресора КТ6:

Принцип роботи та пристрої компресора КТ-6

Поршневий, трициліндровий, двоступеневий, з повітряним охолодженням, компресор КТ-6 обладнаний спеціальним пристроєм, що забезпечує переклад на холостий хід. Його корпус чавунний литий з чотирма лапами, призначеними для кріплення. Передня частина компресорного корпусу відокремлена знімною кришкою, де знаходяться гумова манжета і один підшипник від колінчастого вала. З обох сторін у корпусі є два люка, що надають доступ до деталей, що знаходяться всередині корпусу. На шпильках до корпусу прикріплені три чавунних циліндра з ребрами (щоб збільшувати поверхню охолодження). Вони розташовані вертикально в одній площині під кутом 60 °. Циліндрах бічним властиво низький тиск, а середнім — висока. Колінчастий вал являє собою штамповані сталеве або лите з чавуну ВЧ-60 ГОСТ 7293-85 пристрій з парою балансиров. Він обертається за допомогою двох кулькових підшипників № 318. У нього є система каналів, що забезпечує прохід мастила.

З метою поліпшення якості динаміки компресора КТ-6 на головних балансирах колінчастого вала була встановлена ​​пара додаткових знімних балансира, закріплених за допомогою двох гвинтів. Останні зашплінтувати. Втулка, що має характерне квадратний отвір, необхідне приводу масляного насоса, запресована в торці колінчастого вала. Вузол шатунів включає в себе один жорсткий і два причіпних шатуна, які шарнірно приєднані до нього за допомогою пальців.

Основний шатун включає в себе головку і шатун, з’єднані нерухомо між собою пальцями. У шатунах є запресовані втулки з бронзи. Шатунная головка роз’ємна. Кришка, що поряд з головкою розточена і прикріплена до останньої чотирма шпильками. Гайки, службовці для кріплення кришки, застопорені стопорними шайбами. А гайки, використовувані на локомотивних компресорах, зупинені за допомогою шплінтів і шайб. У голівці шатунів є пара сталевих тонкостінних, залитих бабітом, вкладиша. Останні щільно тримаються в голівці шатунів завдяки натяг. Також додатково вони зупинені за допомогою штифта, запресованого в кришці шатунной головки. Між кришкою і шатунной головкою розміщуються прокладки регулювальні. Величина натягу залежить від товщини матеріалу в верхньому пакета. Номінальну товщину пакета з усіх боків становить 1мм: у однієї прокладки товщина дорівнює 0,7 мм і у трьох — 0,1 мм.

Коли товщина прокладки пакета зменшується, то обтиснення (натяг) у вкладишів зростає. Товщина пакета не повинна збільшуватися понад 1 мм. Вузла шатунів характерна наявність системи каналів, призначених для підведення мастила до шатунним верхнім голівках. Литі поршні з’єднуються до верхніх шатунним голівках за допомогою пальців поршнів плаваючого типу. На всіх порушених встановлені чотири кільця: пара верхніх є компресійними, пара нижніх — маслос’емниє. Останні, які встановлюються гострими крайками в напрямку нижньої поршневий частини, включають в себе радіальні пази для проходження масла, знятого з циліндрового дзеркала. На порушених є проточки і отвори, які призначаються для відводу масла, яке було знято кільцями з циліндрового дзеркала всередину поршнів. На шпильках до верхніх циліндровим фланців кріпляться клапанні коробки, які за конструкцією аналогічні циліндрах високого і низького тиску.

Принцип дії компресора КТ 6

Працюємо з НДС та без
Найнижчі ціни
Ми на ринку більше 6 років
Запрос ціни

[contact-form-7 404 "Not Found"]
У вас э запитання?

Зворотній виклик