Ремонт КПП К-700, К-701, К-702 Кіровець (ПТЗ)

Ремонт КПП К-700, К-701, К-702 Кіровець (ПТЗ)
2.3 за 6 голосования

Професійний ремонт КПП Кіровець К-700, К-701, К-702, К-703 К-744. Швидко та якісно. Гарантія.

КОРОТКІ ТЕХНІЧНІ ДАНІ

КПП трактора механічна, управління фрікціонами гідравлічне, передачі перемикаються, не пориваючи потік потужності в межах одного режиму. КПП змінює швидкість пересування трактора вперед і назад.

При запускання трактора з буксира (двигун не працює) КПП посилає крутний момент від тракторних коліс до насоса, керуючому поворотами і до насоса навішування. КПП відключає задній міст. Обертання від двигуна прямує до валу відбору потужності (ВВП).

КПП встановлена ​​спереду трактора на напіврамі на демпфуючих амортизаторах. Під амортизаторами встановлені регулювальні пластини, які забезпечують співвісність ведучого вала КПП і вихідного вала РПН.

Гідравлічна система КПП пускає в хід фрикціон ВВП, фрікціони ведучого вала, тормозки. Вона поставляє масло до елементів провідного вала і редуктора КПП, до РПН, до муфти Вома сполучної.

Гідравлічна система КПП складається з насоса НМШ25, МПП, фільтра, гідравлічного акумулятора, редукційного клапана, клапана обмежує тиск масла, покажчика тиску УК118, датчика ММ359 і радіатора масла.

Масло марки М10Г2К (25 літрів) при відключеному двигуні зберігається в корпусі КПП, точніше в його нижній половині. При запускання двигуна провідний вал обертається, починає працювати масляний насос НМШ25, що знаходиться в піддоні КПП.

Від насоса по патрубку високого тиску масло надходить до фільтра, далі проходить редукційний клапан і направляється до пристрою, перемикати передачі, потім проходить околотнікі МПП по протоках у верхній кришці картера до фрикційних передач.

Залишки масла через отвори розбризкуються, змащуючи торкаються шестерні і елементи КПП. Після масло знову надходить в піддон КПП.

НАЛАГОДЖЕННЯ РЕДУКТОРА ПРИВОДУ НАСОСА (РПН)

На картері маховика двигуна закріплений корпус РПН. До складу РПН входить горизонтальний вал, набір муфт шліцьових, фланці, шестерні, муфти п / ж і два гідравлічних насоса.

Гідравлічні насоси приводяться в дію через шестерні, компенсуючі втулки, плавучу муфту провідного вала.

Якщо двигун важко запустити, його відключають від тракторної трансмісії. Для цього перемикають важіль РПН в положення «вгору», який виходить в кабіну (після відключення двигуна).

Мастильна система складається з коробки передач і РПН. Від КП масло, що знаходиться під тиском проходить калібрований штуцер і надходить в картер РПН. Масло розбризкується, змащуючи все торкаються елементи РПН. Потім по зливному трубопроводу масло знову надходить в піддон КПП.

Ремонт труби шарніри

Тракторна труба шарніра зварна. Дві вушка труби, в які запресовані сталеві втулки, з’єднуються з передньою опорою шарніра. Чотири вушка з’єднуються з головками штоків гідравлічних циліндрів поворотів.

Труба шарніра знаходиться на втулках передньої зв’язку задньої напіврами. Її фіксує кришка. Трубу шарніра і торці напіврами поділяють кільця, які виконують роль наполегливих підшипників, під час роботи горизонтального шарніра. Кільця мають радіальні канавки, що підводять мастило.

Працюємо з НДС та без
Найнижчі ціни
Ми на ринку більше 6 років
Запрос ціни

[contact-form-7 404 "Not Found"]
У вас э запитання?

Зворотній виклик