Ремонт і регулювання КПП трактора Т-150

Ремонт і регулювання КПП трактора Т-150
4.8 за 4 голосования

Підприємство ремонтує і обслуговує трансмісії, двигуни, рульове управління, систему гальм, ходову частину, електричне та гідравлічне обладнання. Наша співпраця гарантує індивідуальні консультації фахівців, запасні частини високої якості, а також комплектуючі за доступними цінами.

Коробка перемикання передач (КПП), встановлена ​​на тракторі Т-150, дає можливість застосовувати при пересуванні вперед 12 швидкостей (3 групи по 4 швидкості) при пересуванні назад — 4 швидкості. 1-ю та 2-ю групи застосовують з усіма безмоторних сільськогосподарськими машинами, 3-ї групи з причепом. Дві частини з’єднані між собою: коробка передач і роздавальна коробка — це КПП.

КПП трактора механічна, має 4-е швидкості, шестерні стійкого зчеплення і гідроподжімние муфти. У корпусі КПП знаходяться: вали первинний і вторинний, вал муфти зчеплення, вал редуктора 1-й області, що має шестерні.

Корпус має кришку, на якій знаходиться перепускний клапан і фільтр гідравлічної системи. В результаті перемикання швидкостей потік потужності не рвуться. Швидкості перемикає золотник розподільника з чотирма фіксованими положеннями (відповідні швидкостям), по засобу гідросистеми.

Головні дефекти корпусу коробки перемикання передач: наявність відкладень на стінках, тріщини, пошкодження поверхні, фіксаторів і валиків, вади різьблення. Усунення тріщин: оброблення швів і заварювання електричної зварюванням (електроди для чавуну). Отримані шви не повинні мати непроварів, напливів та тріщин. Після зачистки швів перевірка на герметичність. Вади різьблення: сверлится отвір і нарізається різьба, після чого перехідник поміщають на епоксидну суміш. Застарілі склянки підшипників розточуються, осталіваются з припущеннями, після чого фрезеруються до необхідних значень.

Дефекти валів коробки перемикання передач: зношене посадочне місце підшипників, тріщинки, зношені шліци і зуби шестірні вала первинного і вторинного, наявність відкладень в каналах, вади різьблення. Застаріла площину кожного вала обробляється відповідно до конструкції валу. Що прийшла в непридатність, ведуча або ведена шестерня, змінюється.

Вилки для перемикання передач можу вийти з ладу. Вади різьблення і знос поверхонь наплавляют, потім обробляють (шліфують, фрезерують і т.д.) до потрібних розмірів. Якщо потрібно, нарізають іншу різьблення. Зігнута вилка виправляється. Стерті елементи після ремонту піддаються загартовуванню ТВЧ.

Збірку коробки передач починають з великих вузлів. Потім їх встановлюють в корпус. Відразу складаються муфти з технологічним валом і кільцями. Далі підшипник запресовується в нижній склянку, встановлюються кільця для стопора. Нижній стакан одночасно пресується в корпус і на вторинний вал. Вторинний вал виштовхує технологічний вал з муфт. На нього встановлюються шестерні і кільця ущільнювачів.

Зібраний вторинний вал в підшипнику легко провертається. Монтується вал Зменшувач ходу. Такі ж дії проводяться з первинним валом. У КПП перевіряється зачеплення шестерні. Зазори між зубами кожної пари складають від 0,2 до 0,5 мм. Якщо первинний вал легко провертається, встановлюється кришка КПП. Далі монтуються підшипники, штоки, втулки, прокладки регулювальні. Коробку перемикання передач встановлюють на трактор і монтують важіль для перемикання передач.

Працюємо з НДС та без
Найнижчі ціни
Ми на ринку більше 6 років
Запрос ціни

[contact-form-7 404 "Not Found"]
У вас э запитання?

Зворотній виклик