КПП трактора К-700 і К-701: схема і ремонт

КПП трактора К-700 і К-701: схема і ремонт
4.2 за 6 голосования

У даній статті ми розглянемо пристрій і принцип роботи коробки перемикання передач тракторів «Кіровець» К-700 і К-701, тому що їх будова повністю ідентично. Також наведемо основні моменти в регулюванні, обслуговуванні і ремонту даного механізму.

КПП для К-700 і К-701

Коробка передач трактора К-701 — чотирьохдіапазонним, з шестернями постійного зачеплення, з механічним перемиканням діапазонів при зупиненому тракторі і гідравлічним перемиканням передач в межах кожного діапазону без зупинки трактора.

Коробка передач К-701 забезпечує 16 швидкостей руху вперед і 8 швидкостей заднього ходу.

Картер коробки передач спирається через амортизатори на чотири кронштейна передньої напіврами трактора і складається з верхньої і нижньої половин — проставки і піддону. На картері змонтовані педаль і важелі управління.

Схема коробки передач трактора К-701 і К-700

Схематичний розріз коробки передач (по валах) показаний на схемі нижче. У коробці передач чотири основних вала. Первинний (ведучий) вал 39 приводиться в обертання фланцем 40 передньої карданної передачі. Нижче розташовані проміжний 36 і вантажний 31 вали. У нижньому припливі встановлений роздатковий 24 з фланцем 25 приводу переднього ведучого моста і 18 заднього ведучого моста.

  • 1 вал приводу масляного насоса;
  • 2 — шестерня приводу насоса;
  • 3 — муфта перемикання приводу насоса;
  • 4, 7, 8 і 10 — шестерні з відомими барабанами IV, III, II і I передач;
  • 5 і 6 — провідна і відома шестерні приводу насоса;
  • 9 — конічні шестерні приводу насоса;
  • 11 — фланець карданного приводу сполучної муфти ВВП;
  • 12, 13, 34 і 37 — ведені шестерні I, II, III і IV передач;
  • 14 і 35 — шестерні проміжного вала режиму підвищених і знижених робітників і транспортних швидкостей;
  • 15 і 16 — шестерні вантажного вала і знижених робітників і транспортних швидкостей;
  • 17- фланець карданного приводу заднього, моста;
  • 18- вал приводу заднього моста;
  • 19 — зубчастий пересувна муфта відключення заднього моста;
  • 20 і 23 — шестерні роздаткового знижених і підвищених робочих і транспортних швидкостей;
  • 21- зубчастий пересувна муфта включення знижених і підвищених швидкостей;
  • 22 — шестерня роздаткового;
  • 24 — роздатковий;
  • 25 — фланець карданного приводу переднього моста;
  • 26 і 28 — шестерні вантажного вала;
  • 27 — зубчастий пересувна муфта зміни режимів швидкостей;
  • 29 — зубчастий муфта включення режимів задніх швидкостей;
  • 30 — шестерня заднього ходу вантажного;
  • 31 — вантажний;
  • 32 — проміжна шестерня заднього ходу;
  • 33 — вісь шестерні;
  • 36 — проміжний;
  • 38 — шестерня заднього ходу проміжного валу;
  • 39 — первинний (ведучий);
  • 40 — фланець карданного валу коробки передач;
  • 41 — гвинтова шестерня приводу тахоспідометра.

На циліндричній поверхні ведучого (внутрішнього) барабана є шліци, за якими можуть переміщатися п’ять сталевих зубчастих фрикційних дисків 9. Вони розташовані між шістьма зубчастими дисками 10, легкими по шліцах зовнішнього (веденого) барабана. На маточині ведучого барабана встановлений натискний диск 12, який під тиском масла стискає пакет фрикційних писків.

Масло надходить у порожнини А крайніх гідроподжімних муфт через мастилопроводи 7, і в ці ж порожнини середніх муфт воно подається по каналах з середньої опори вала. Ущільнювальні Кольна 11 не дають маслу витікати з порожнини А, але частина його проходить через дросельні отвори Б в порожнину В внутрішнього барабана.

Звідси через отвори Г в барабані масло викидається на диски фрикційних, а потім через отвори Д зовнішнього барабана зливається н корпус коробки передач. Коли муфта виключена, пружини 8 віджимають диск 12 від пакета фрикційних дисків, витісняючи масло з порожнини А назад по тих же каналах.

На ведених барабанах I і IV передач встановлені гальма-синхронізатори. Тиском масла колодки гальм притискаються до барабанів і зупиняють їх разом з прикріпленими до них шестернями. Коли в порожнинах гальм-синхронізаторів тиску масла немає, їх пружини відводять колодки гальм від барабанів.

Шестерні 4, 7, 8 і 10 IV, III, II і I передач знаходяться в постійному зачепленні з шестернями проміжного вала. Шестерня 5, прикріплена до провідної частини муфти 4, служить для приводу валу масляного насосів. На лівому кінці вала 1 встановлена ​​гвинтова шестерня ч1. Вона за допомогою гнучкого валу (троса) обертає тахоспідометр.

Проміжний 36 обертається в двох роликових і одному кульковому підшипниках. На шлицевом валу затиснуті розпірні втулками сім шестерень: чотири (37, 34, 13 і 12) обертаються шестернями первинного вала, а шестерні 35 діапазону знижених швидкостей і 14 ряду підвищених швидкостей знаходяться в постійному зачепленні з шестернями 28 і 26 вантажного вала.

Шестерня 38 проміжного вала теж передає обертання вантажному валу 31, але через проміжну шестерню 32, а значить, у зворотний бік. Так виходять швидкості заднього ходу. Вантажний 31 встановлений на двох кулькових і одному роликовому підшипниках. Шестерні 30, 28 і 26 з внутрішніми зубчастими вінцями вільно спираються на кулькові підшипники, а зубчасті муфти 29 і 27 можуть ковзати по шліцах вала.

Переміщаючи вліво муфту 29, з вантажним валом з’єднують шестерню 30 з’єднують шестерні 28 або 26 режимів знижених або підвищених робочих і транспортних скоростей.На шліцах вантажного вала між розпірні втулками встановлені шестерні 15 і 16. Вони через шестерні 23 або 20 приводять в обертання роздатковий вал.

Роздатковий 24 через фланець, 25 постійно обертає механізми переднього ведучого моста. Він спирається на роликовий і кульковий підшипники. Між ними на кулькових підшипниках вільно обертаються шестерні 23 і 20 з бічними зубчастими вінцями, а на шліцах вала встановлена ​​шестерня 22. Зубчаста муфта 21, що сидить на шестерні 22, може займати два положення: ліве, коли вона з’єднує з валом малу шестерню 23, і праве, коли з’єднує з валом шестерню 20.

Механізм 18 приводу заднього ведучого моста спирається спереду на голчастий підшипник, встановлен

Працюємо з НДС та без
Найнижчі ціни
Ми на ринку більше 6 років
Запрос ціни

[contact-form-7 404 "Not Found"]
У вас э запитання?

Зворотній виклик